الیکشن وقت پر ہوں گے اور موجودہ حکومت اپنی مدت پوری کرے گی،امیرمقام

پشاور۔25نومبر (اے پی پی):وزیراعظم کے مشیر برائے سیاسی و عوامی امور و قومی ورثہ انجینئر امیر مقام نے کہا ہے کہ عمران خان کا لانگ مارچ مکمل طور پر فلاپ ہو گیا کیونکہ صوبہ پنجاب کے عوام نے اس کی منفی اور بے مقصداحتجاجی سیاست کی وجہ سے اس سے دوری اختیار کی۔ان خیالات کا اظہار انہوں نے شانگلہ میں عوامی اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔

انجینئر امیر مقام نے کہا کہ پی ٹی آئی کے سربراہ کے غیر آئینی مطالبات تسلیم نہیں کیے جائیں گے اور تمام فیصلے آئین اور قانون کے مطابق کیے جائیں گے۔انہوں نے کہا کہ عمران خان کا لانگ مارچ پنجاب میں بری طرح ناکام ہونے کے بعد بے چین اور پریشان دکھائی دے رہا ہے۔انہوں نے کہا کہ چیئرمین جوائنٹ چیف آف اسٹاف کمیٹی اور آرمی چیف کی تقرری میرٹ پر کی گئی ہے، عمران خان نے ریاستی اداروں کو سیاست میں گھسیٹنے کی کوشش کی اور ملکی معیشت کو تباہ کیا۔

انہوں نے پاکستان کی مسلح افواج کے خلاف بدنیتی پر مبنی پروپیگنڈے کی مذمت کرتے ہوئے کہا کہ حکومت نے آرمی چیف اور چیئرمین جوائنٹ چیفس آف سٹاف کمیٹی کی میرٹ پر تعینات کر کے ایسے تمام پروپیگنڈے کو ناکام بنا دیا ہے۔انہوں نے کہا کہ ہماری بہادر مسلح افواج نے ملک کے لیے بے مثال قربانیاں دی ہیں اور ہر مشکل صورتحال میں قوم کے ساتھ کھڑی ہے چاہے وہ 2005 کا تباہ کن زلزلہ ہو، 2010 کا سیلاب ہو یا سوات یاوزیرستان میں عسکریت پسندی ہو۔

انجینئر امیر مقام نے قانون اور آئین کے تحت پاک فوج میں اہم تقرریوں کے لیے وزیراعظم کو مکمل تعاون فراہم کرنے پر مخلوط حکومت کی قیادت کو خراج تحسین پیش کرتے ہوئے کہا کہ عمران خان غیر جانبدار اداروں کو پسند نہیں کرتے اور ان کا پچھلے دروازوں سے اقتدار میں آنے کا مذموم ارادہ کبھی پورا نہیں ہوگا۔ انہوں نے اس بات کا اعادہ کیا کہ الیکشن وقت پر ہوں گے اور موجودہ حکومت اپنی مدت پوری کرے گی،مسلم لیگ( ن) کی حکومت نے ملکی دفاع کو ناقابل تسخیر بنا دیا ہے اور پاکستان کو معاشی طاقت بنائے گی۔

انہوں نے کہا کہ پاکستانی عوام سمجھتے ہیں کہ کس نے موٹر ویز کا جال بچھا کر پاکستان کو ایٹمی طاقت بنایا اور کس نے توشہ خانہ کی گھڑی مالی منافع کے لیے بیرون ملک فروخت کی۔انہوں نے کہا کہ سابق وزیراعظم نواز شریف جلد پاکستان آئیں گے اور ان کی قیادت میں ملک معاشی ترقی اور ترقی کی نئی بلندیوں کو چھوئے گا۔مقام نے کہا کہ اگر عمران خان کی حکومت چند ہفتے مزید چلتی تو ملک دیوالیہ ہو جاتا، پی ایم ایل( این) نے سیاست کی بجائے پاکستان کی خاطر حکومت قبول کی ہے۔

انہوں نے کہا کہ پی ایم ایل( این) ملک کو موجودہ چیلنجز سے نکالنے کی صلاحیت رکھتی ہے اور 2023 کے عام انتخابات میں کامیابی کے بعد اسے دوبارہ خوشحالی کی راہ پر گامزن کرے گی۔اس موقع پر شانگلہ کے عوام نے وزیر اعظم شہباز شریف اور انجینئر امیر مقام کے حق میں فلک شگاف نعرے لگائے۔