Election day banner
31 C
Islamabad
اتوار, جون 23, 2024
ہومقومی خبریںپاکستان رابطہ عالم اسلامی کے تعاون سے ستمبر میں بچیوں کی تعلیم...

پاکستان رابطہ عالم اسلامی کے تعاون سے ستمبر میں بچیوں کی تعلیم کے حوالے سے عالمی کانفرنس کی میزبانی کرے گا

اسلام آباد۔11جون (اے پی پی):حکومت پاکستان رابطہ عالم اسلامی (مسلم ورلڈ لیگ) کے تعاون سے اس سال ستمبر میں بچیوں کی تعلیم پر ایک تاریخی عالمی کانفرنس کی میزبانی کرے گی۔ اس تقریب کا مقصد متعدد اسلامی ممالک کے وزراء تعلیم سمیت بین الاقوامی اور قومی معززین کے ایک متنوع گروپ کو اکٹھا کرنا ہے تاکہ تعلیم کے شعبے میں لڑکیوں کو درپیش بے شمار چیلنجوں سے نمٹنے اور ان کا حل تلاش کیا جا سکے۔ تین روزہ کانفرنس کا بنیادی مقصد ادارہ جاتی ردعمل کو فعال کرنے اور عالمی سطح پر لڑکیوں کی تعلیم کے فروغ کے لیے وسائل کی بہتر تقسیم کو یقینی بنانے کے لیے موثر حکمت عملیوں کو تلاش کرنا اور وضع کرنا ہے۔

کانفرنس میں نامور سکالرز، ماہرین تعلیم، پالیسی ساز اور مختلف سٹیک ہولڈرز شرکت کریں گے جو لڑکیوں کی تعلیم کے شعبے میں اپنی مہارت، تجربات اور بہترین طریقوں کا اشتراک کریں گے۔ وزیر اعظم کی ہدایت پر تقریب کے مناسب اور موثر انداز میں انعقاد کو یقینی بنانے کے لیے ایک کمیٹی قائم کی گئی ہے۔ اس کمیٹی کی سربراہی سیکرٹری تعلیم محی الدین وانی کر رہے ہیں جبکہ باقی نمائندوں میں نوشین افتخار ایم این اے، ڈاکٹر تنویر انجم دفتر خارجہ، فیڈرل ڈائریکٹوریٹ آف ایجوکیشن اور کیپیٹل ڈویلپمنٹ اتھارٹی شامل ہیں۔ کمیٹی کا مقصد اس ہائی پروفائل ایونٹ کے بلا رکاوٹ انعقاد کو یقینی بنانا ہے۔

کانفرنس میں دنیا بھر سے مندوبین جن میں تعلیمی ماہرین، پالیسی ساز، پریکٹیشنرز اور مختلف بین الاقوامی اداروں کے نمائندے شامل ہوں گے کی شرکت متوقع ہے۔ یہ تقریب تجربات کو شیئر کرنے، لڑکیوں کو تعلیم تک رسائی میں درپیش کثیر جہتی چیلنجوں پر تبادلہ خیال اور ان رکاوٹوں کو دور کرنے کے لیے اختراعی حل تلاش کرنے کے لیے ایک اہم پلیٹ فارم کے طور پر کام کرے گی۔ کانفرنس ستمبر 2024 میں منعقد ہوگی جبکہ اس کی حتمی تاریخوں کا اعلان جلد کیا جائے گا۔

یہ تقریب بچیوں کی تعلیم کے عالمی فروغ کی جانب ایک اہم قدم کی نشاندہی کرتی ہے جو اس اہم اقدام میں سب سے آگے رہنے کے لیے پاکستان کے عزم کو ظاہر کرتی ہے۔ اس طرح کی ایک اہم کانفرنس کی میزبانی کرکے پاکستان کا مقصد تعلیم پر عالمی مکالمے میں خاطر خواہ تعاون کرنا ہے اور دنیا بھر میں لڑکیوں کے لیے ایک زیادہ جامع اور مساوی تعلیمی منظر نامے کی طرف ایک راستہ بنانے میں مدد کرنا ہے۔

متعلقہ خبریں
- Advertisment -

مقبول خبریں