پنجاب فوڈ اتھارٹی ڈائریکٹوریٹ راولپنڈی میں یوتھ ایمبیسیڈرز کے لیے کیپنگ تقریب کا انعقاد

punjab food

راولپنڈی۔26ستمبر (اے پی پی):پنجاب فوڈ اتھارٹی نے ڈائریکٹوریٹ راولپنڈی میں تحصیل ماڈل/سیف فوڈ سٹی پروجیکٹ کے رضاکار یوتھ ایمبیسیڈر پروگرام کے پہلے بیچ کے لیے کیپنگ تقریب کا اہتمام کیا گیا۔ پنجاب فوڈ اتھارٹی کی ڈائریکٹر آپریشنز نارتھ آمنہ رفیق منگل کو منعقدہ تقریب کی مہمان خصوصی تھیں جبکہ پنجاب فوڈ اتھارٹی کے ایڈیشنل ڈائریکٹر آپریشنز سبطین کاظمی، ڈپٹی ڈائریکٹر اینٹی کرپشن احسان الحق اور پنجاب فوڈ اتھارٹی کے ڈپٹی ڈائریکٹر بھی موجود تھے۔

ڈائریکٹر آپریشنز نارتھ آمنہ رفیق نے اپنے خطاب کے دوران طلباء کو انتخاب اور ان کی تربیت کی کامیابی سے تکمیل پر مبارکباد دی۔ انہوں نے کہا کہ وی وائی اے پی کا مقصد فوڈ نیوٹریشن کے بارے میں سیف فوڈ سٹی پراجیکٹ کے دوران پنجاب فوڈ اتھارٹی کے نعرے “بیداری پروگرام کے ذریعے کمیونٹی کی شرکت، تعلیمی ادارے میں نیوٹریشن پروگرام” کو فروغ دینا اور عوام کو صحت مند کھانے کی عادات، متوازن غذا کی اہمیت سے آگاہ کرنا ہے۔

انہوں نے کہا کہ سفیر کھانے کی حفظان صحت، معیار اور حفاظت میں بہتر نتائج کے لیے مقامی شہروں میں اتھارٹی کے تمام اقدامات کو مربوط انداز میں مربوط کرنے کا ارادہ بھی رکھیں گے۔ پنجاب فوڈ اتھارٹی کے ڈائریکٹر نارتھ نے مزید کہا کہ سفیر فوڈ سیفٹی ہائیجین نیوٹریشن کے بارے میں بیداری پیدا کرنے اور لوگوں کو اپنی صحت کے لیے باخبر انتخاب کرنے کی ترغیب دینے کے لیے تقریبات کا اہتمام کر سکتے ہیں، تعلیمی مواد تیار کر سکتے ہیں اور کمیونٹی کے ساتھ تعاون کر سکتے ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ سیف فوڈ زون کی کامیابی کے لیے زندگی کے مختلف شعبوں سے تعلق رکھنے والے لوگوں کی بے لوث خدمات قابل تعریف ہیں۔ آخر میں شرکاء نے پنجاب فوڈ اتھارٹی کے ڈائریکٹر جنرل راجہ جہانگیر انور کی معیاری خوراک اور پنجاب میں محفوظ فوڈ کلچر کے فروغ کے حوالے سے کی جانے والی کوششوں کو سراہا۔

پہلے مرحلے میں اتھارٹی نے رضاکار یوتھ ایمبیسیڈر پروگرام کے لیے 10 طلبہ کا انتخاب کیا ہے جن میں شائمہ نعمان، مسیرا نعمان، جویریہ حمید عباسی، حنا نعمان، راحیلہ رشید، بشریٰ فردوس، انیسہ سہیل، محمد دانیال، عائشہ نوازش اور زنیرہ شاہد شامل ہیں۔