انٹرنیشنل ٹیلی کمیونیکیشن یونین نے ڈاکٹر عمر سیف کو انوویشن اینڈ انٹرپرینیورشپ الائنس کے ڈیجیٹل انوویشن بورڈ میں نامزدکردیا

Federal Minister for Information Technology and Telecommunication Dr. Umar Saif

اسلام آباد۔7فروری (اے پی پی):انٹرنیشنل ٹیلی کمیونیکیشن یونین (آئی ٹی یو) نے ڈاکٹر عمر سیف کو ڈیجیٹل ڈویلپمنٹ کے لیے انوویشن اینڈ انٹرپرینیورشپ الائنس کے ڈیجیٹل انوویشن بورڈ میں نامزدکردیا۔انٹرنیشنل ٹیلی کمیونیکیشن یونین کے مطابق ڈاکٹر عمر سیف اس وقت پاکستان کے وفاقی وزیر برائے انفارمیشن ٹیکنالوجی اور ٹیلی کمیونیکیشن کے طور پر خدمات انجام دے رہے ہیں۔

یہ اتحاد عالمی ڈیجیٹل جدت طرازی کی تقسیم کو ختم کرنے اور آئی ٹی یو ممبران کی مدد کے لیے قائم کیا گیا تھا کیونکہ وہ ایک مساوی ڈیجیٹل مستقبل کے لیے کام کر رہے ہیں۔

پاکستان کے آئی ٹی اور ٹیلی کام کے وزیر نے 17 دیگر نامور شخصیات کے ساتھ شمولیت اختیار کی، جنہیں ان کی ذاتی حیثیت میں اور جدت طرازی میں ان کے ٹریک ریکارڈ کی بنیاد پر نامزد کیا گیا ہے، اور وہ اتحاد کے اہداف اور وژن کے لیے اسٹریٹجک رہنمائی اور مہارت فراہم کریں گے۔

ڈیجیٹل انوویشن بورڈ کا قیام اہم مقامی اہل کاروں کی تعمیر اور ڈیجیٹل ترقی میں جدت اور کاروباری شخصیت کو فروغ دینے کے اپنے مشن کے حوالے سے حکمت عملی رہنمائی، مہارت اور وکالت فراہم کرنے کے لیے کیا گیا تھا، تاکہ سب کے لیے ایک زیادہ جامع اور مساوی ڈیجیٹل مستقبل بنایا جا سکے۔

ٹیلی کمیونیکیشن ڈویلپمنٹ بیورو کے ڈائریکٹر ڈاکٹر کوسماس لکیسن زوازاوا ڈیجیٹل انوویشن بورڈ کے دو شریک چیئرز میں سے ایک ہوں گے اور دوسرے شریک چیئر کو بورڈ کی پہلی میٹنگ کے دوران نامزد کیا جائے گا۔

اٹھارہ ممتاز شخصیات کو ان کی دلچسپی کے اظہار اور نامزدگی کے عمل کی بنیاد پر ڈیجیٹل انوویشن بورڈ کے ممبر کے طور پر خدمات انجام دینے کے لیے منتخب کیا گیا۔واضح رہے کہ انٹرنیشنل ٹیلی کمیونیکیشن یونین اقوام متحدہ کی معلومات اور کمیونیکیشن ٹیکنالوجیز کے لیے خصوصی ایجنسی ہے۔