Election day banner
31 C
Islamabad
اتوار, جون 23, 2024
ہومقومی خبریںوفاقی وزیر خزانہ اور محصولات سینیٹر محمد اورنگزیب سے بل اینڈ میلنڈا...

وفاقی وزیر خزانہ اور محصولات سینیٹر محمد اورنگزیب سے بل اینڈ میلنڈا گیٹس فاؤنڈیشن کے کنٹری ہیڈ سید علی محمود کی ملاقات

اسلام آباد۔23اپریل (اے پی پی):وفاقی وزیر خزانہ اور محصولات سینیٹر محمد اورنگزیب سے منگل کو بل اینڈ میلنڈا گیٹس فاؤنڈیشن (بی ایم جی ایف) میں پاکستان کے کنٹری ہیڈ سید علی محمود اور کارانداز کے سی ای او وقاص الحسن نے ملاقات کی۔ اجلاس میں پاکستان میں اہم ترقیاتی چیلنجوں سے نمٹنے کے لیے تعاون اور حل تلاش کرنے پر توجہ مرکوز کی گئی۔

ملاقات کے دوران وزیر نے سید علی محمود اور وقاص الحسن کا خیرمقدم کیا، بل اینڈ میلنڈا گیٹس فاؤنڈیشن اور کارانداز کی پاکستان کے ترقیاتی منظر نامے کے لیے گراں قدر خدمات کا اعتراف کرتے ہوئے انہوں نے پائیدار ترقی کو آگے بڑھانے اور جامع ترقی کو فروغ دینے میں پبلک پرائیویٹ پارٹنرشپ کی اہمیت پر بھی زور دیا۔ سید علی محمود نے بل اینڈ میلنڈا گیٹس فاؤنڈیشن کے پاکستان میں جاری اقدامات، خاص طور پر مالی شمولیت کے حوالے سے بتایا ۔

انہوں نے معیشت کو ڈیجیٹل بنانے کے حکومت کے عزم کو سراہا اور تعاون کی پیشکش کی۔ انہوں نے اپنے ترقیاتی اہداف کے حصول اور اپنے شہریوں کی زندگیوں کو بہتر بنانے میں پاکستان کی کوششوں کی حمایت کے لیے فاؤنڈیشن کے عزم کا مزید اظہار کیا۔ وقاص الحسن نے پاکستان میں مالیاتی شمولیت اور کاروبار کو فروغ دینے میں کار انداز کے کردار کا ایک جائزہ پیش کیا۔

انہوں نے جدت کو فروغ دینے اور پسماندہ کمیونٹیز کے لیے مالیاتی خدمات تک رسائی کو بڑھانے پر فاؤنڈیشن کی توجہ کو اجاگر کیا، جس سے معاشی بااختیار بنانے اور غربت کے خاتمے میں مدد ملے گی۔ پاکستان میں مزید جامع اورمالیاتی ماحولیاتی نظام کو فروغ دینے کے لیے درکار مشترکہ کوششوں کے لیے دونوں اطراف سے عزم کا اظہار کیا ۔

متعلقہ خبریں
- Advertisment -

مقبول خبریں