مدینہ منورہ ۔29جون (اے پی پی):مدینہ میں پاکستانی حج مشن کے ڈپٹی کوآرڈینیٹر محمد ریاض نے کہا ہے کہ پاکستانی حجاج کرام کے لئے پوسٹ حج آپریشن تیزی سے جاری ہے اور حاجیوں کی جانب سے درج کی گئی بیشتر شکایات کو مؤثر انداز میں نمٹا دیا گیا ہے۔
وزارت مذہبی امور کے ترجمان کی طرف سے جاری بیان کے مطابق مدینہ میں پاکستانی حج مشن کے ڈپٹی کوآرڈینیٹر محمد ریاض نے بتایا کہ موصول ہونے والی 214 شکایات میں سے 207 کو کامیابی سے نمٹا دیا گیا ہے، جبکہ باقی چند شکایات پر بھی کام جاری ہے اور جلد ان کا حل بھی متوقع ہے۔ انہوں نے گزشتہ سال کے مقابلے میں شکایات کی کم شرح کو وزارت مذہبی امور کی بروقت اور بہتر انتظامی حکمت عملی کا نتیجہ قرار دیا، جس کے تحت حجاج کے لیے رہائش، خوراک اور پانچ دن کے حج مناسک کے دوران نمایاں سہولیات فراہم کی گئیں۔
محمد ریاض نے مزید کہا کہ اس سال کیے گئے بروقت اقدامات کی بدولت پاکستانی حجاج کی شکایات میں واضح کمی دیکھنے میں آئی ہے۔ انہوں نے مدینہ میں قائم "لوسٹ اینڈ فاؤنڈ سیل” کی کارکردگی کو بھی سراہا، جس نے اب تک 540 شکایات پر کارروائی کی، جن میں سے 533 شکایات فوری کارروائی کے ذریعے حل کی گئیں، جبکہ باقی شکایات جلد از جلد نمٹا دی جائیں گی۔حجاج کو بلاتعطل خدمات فراہم کرنے کے لیے کئی ٹیمیں، جن میں ارلی ڈپارچر سیل، شکایات سیل، فوڈ کیٹرنگ ٹیم اور دیگر خصوصی شعبے شامل ہیں، دن رات مصروف عمل ہیں۔
محمد ریاض کا کہنا تھا کہ یہ سروسز اس وقت تک جاری رہیں گی جب تک آخری پاکستانی حاجی مدینہ سے روانہ نہیں ہو جاتا۔محمد ریاض نے ڈائریکٹر حج مدینہ ضیاء الرحمٰن کا بھی خصوصی شکریہ ادا کیا، جنہوں نے ہر مرحلے پر مکمل تعاون اور ہمہ وقت سپورٹ فراہم کی۔اب تک تقریباً 41,000 پاکستانی حجاج کرام مدینہ منورہ پہنچ چکے ہیں تاکہ اپنے باقی مناسک ادا کر سکیں۔ حکام کا کہنا ہے کہ وہ حجاج کرام کو ایک منظم، پُرامن اور روحانی طور پر پُراثر ماحول کی فراہمی کے لیے مکمل طور پر پرعزم ہیں۔